lördagkväll

kreativiteten flödar inte just nu!
mensen flödar fan mer. men det var bara to much information.
tänkte skryta med allt jag gjort idag men sen kom jag på bättre tankar. palla skryta när ingen mår bättre av det. för du skulle ju knappast må bättre av att höra hur bra jag är, ellerhur?
nej tonåringar har ju redan så dåligt självförtroende så jag ska inte göra det värre. nämen händerå?
själv sitter jag hemma ikväll. skulle kunna gå till någon park och supa lite med vänner men nej, den här helgen är jag hemma brukar ju inte blia så kul i alla fall. tacka vet jag en bra film i soffan med lite godis och chips
gör som jag o stanna hemma! du kan ju alltid skylla på sjukdom om du tycker det är pinigt att sitta med päronen framför burken.
2010-06-05 @ 22:29:15 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0