fuck it

fattar inte varför jag vill ha dig
fattar inte varför jag inte kan glömma dig
fattar inte varför jag vill att du ska sakna mig

om inte farsan blivit far hade det här aldrig hänt
inga av mina broar hade behövt byggas eller bränts

bakom din gulliga yta finns ett hjärta av sten
mitt må va hårt det med, men snarare av guld,
för trots att det är av ädelmetall smällte det för dig.
kanske är du jävlulen själv som lyckades med att smälta det.

jag må vara liten men den största personen du mött
och någonsin kommer möta
för inte är jag som du
önskar att jag var en del av dig
men inte är jag som du

fan nu sticker jag

men saknar du mig inte nu så har du ändå aldrig älskat mig

2010-05-31 @ 20:19:03 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0