kyss mig inte det kommer bara leda till något ont ändå

jag kikade på mobilen innan jag gick o la mig för att se om någon i den här världen försiktigt försökt kontakta mig de närmsta timmarna. och så står jag där lika paff som vanligt när ditt namn står på displayen. jag blir så jävla irriterad, så jävla glad, så jävla hoppfull när det står där. för varje gång jag har glömt dig, varje gång jag tänkt att nej jag är värd så mycket mer och det skulle bara leda till något ont ändå (för att citera säkert!)

men sen är jag fast igen, fast i ett hårt grepp. mina vänner säger att du vet att du kan få mig så lätt. det är därför jag blir irriterad, det är därför jag hatar att jag älskar dig.

det är inte kul på något sätt, det är som en ballong som aldrig går sönder hur mycket men än hoppar på den.
2010-05-27 @ 22:13:19 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0