lär känna mig

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ingen, skulle jag vilja säga, men då ljuger jag 
Vad tycker du om kärlek? är kär i den
När kramade du någon sist?
Saknar du någon speciell person? jo flera stycken faktiskt
Har du svårt för att bli kär? nej 
Är du singel? jopp


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: japp
Gjort något riktigt dumt? nej inte direkt
Gjort något du verkligen ångrar? palla ångra sig
Åkt ambulans? yez box
Gjort nåt olagligt? Jo
Fått din mamma att gråta? mjo
Slagit ner någon? nejnej
Skämts över dina föräldrar? oooja
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? nejdu, men levde på morfin i två månader efter en operation
Dricker du? aa 
Vilka kläder sover du i? tshirt och trosor
Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger och snackar skit
Varit kär? jo det har jag väll
Är du ensam nu? nej jag har alla jag vill ha här ett samtal ifrån
Vill du gifta dig? kanske
Vill du ha barn? Jaaarå



JAG HAR:
Digitalkamera? japp
Systemkamera? Yez
Telefon på rummet? nej
Egen dator? Yez 
Könssjukdom? No
Bra kompisar?
Världens bästa faktiskt!
2010-05-28 @ 18:23:16 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0