åh käre gud hjälp mig snälla snälla snälla

jag är så fruktansvärt rädd, på grund av dig, jag var kär i dig, nu är jag likgiltig, tycker nästan att du är jobbig. jag är så jävla rädd för att vara något som jag absolut inte ska vara, och tills jag tagit reda på om jag är det eller inte så måste jag hålla kontakten med dig, för jag vill att du ska veta om det värsta hände. du får ju förfan ta lite ansvar. ta ansvar eller känna dig som en skit. en liten skit, kanske den skit du är. och sen när det är över så ska jag hitta min prins. min kung. lära känna honom, då har jag lärt mig av mina misstag, och jag vet precis hur han ser ut, lite nördig kanske, men så perfekt, så slående. en kung.
2011-02-05 @ 00:31:12 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0