fu

det går inte att beskriva hur arg jag blir på dig, jag skakar, jag blir ledsen, det bränner. varje gång du säger att jag inte bryr mig, varje gång du säger att jag inte vet ett skit om dig, varje gång du tittar in i min skalle hur jävla dålig vän jag är och hur sjukt dålig jag är och alltid kommer va for du "kan läsa mig" du vet precis vad som kommer hända. du vet ALLT.
men du vet ju inte ett skit, du vet inte hur jag känner eller hur jag tänker, du kommer aldrig förstå mig och jag kommer aldrig förstå dig det är bara att acceptera.
och jag lyssnar inte dig, tar inte dina råd, förlåt men jag vill göra mina egna misstag, det är inte så att jag inte lyssnar på dig, du behöver ju förfan inte ta det personligt. men att kalla mig hora, det är fan något jävligt elakt riktat till bara mig. just nu är du sämst min bästa vän.
2011-01-19 @ 21:45:08 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0