hatar dig

så jävla mycket nästan hela tiden. aaaaaaaaaaaargh
men du är en av mina bästa vänner.helt klart
men jag hatar dig precis som man hatar sina syskon,sin mamma, sin pappa ibland
du är så jävla negativ, hatar dig idiot.
full av skit är du, och du ljuger nog om kärlek, en person i världen bryr du dig om. jag är inte hon, hoppas ärligt att jag aldrig kommer va henne heller, men förfan du kan ju försöka att inte vara elak någon gång. du lägger fan din depprission på mina axlar och jag orkar inte dig också. du kan ju i alla fall FÖSRÖKA ATT VARA POSITIV, SLUTA ÖVERANALYSERA OCH TÄNKA SÅ JÄVLA MYCKET HELA TIDEN. kan du inte bara flyta med utan att snacka en massa skit.
2011-03-02 @ 22:30:41 Babbel Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0