älskling det är livet.

det vore så fint att vara kär. Men nu är jag inte, nu när jag borde vara det, jag är mer likgiltig, förut höll jag andan varje gång du var nära. nu är det du som har svårt att få luft, även om det till mestadels beror på allt pollen i luften. Men även fast du är kär i mig nu så kommer vi aldrig bli tillsamans, för du vet inte vad kärlek är. och inte jag heller
Jag vill ha någon som är töntig, tillbakadragen och inte speciellt snygg, någon utan charm och som inte vat hur han ska bete sig. för då skulle jag få honom ifred. men vem jag än väljer så har vi för många gemensama kompisar så det kommer bara sluta med skit hur man än bär sig åt. för alla vill lägga sig i hela tiden. det är något fel med den här världen, alla tänker bara på hur folket runtom beter sig. eller kanske är det bara jag som har en förbannelse över mig med folk som bara vill styra och ställa mitt liv. jag har fåttt höra så många gånger att jag tappat all respekt, att jag inte är mig själv. hur fan vet du om jag inte är mig själv, vet du vem jag är? har ni någon gång funderat över era egna liv kanske? nej nej. mitt liv kan jag tydligen inte klara av själv.
2011-05-15 @ 23:35:52 så jävla mycket kärlek Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0